Friday, April 11, 2014

Japanese Podcast

We had so much fun making this podcast about dinning halls in Columbia! Hope you all enjoy!

The Columbia Dinning Hall Podcast

https://www.youtube.com/watch?v=bPCPxYeRtbg&feature=youtu.be

4 comments:

  1. ポッドキャストは楽しかったですね!

    クリスティさんのキャラクターがいそがしかったから、親切じゃなくて、ざんねんでしたね。ビキさんのキャラクターがとてもおもしろかったです。カナダさんのキャラクターが一ばん好きでした。わたしもカリフォルニアから来たからです。でも、リカードさんのキャラクターも好きでしたよ。わたしもいつもホットソースを使っているからです。

    ReplyDelete
    Replies
    1. ビルさん、ヴィデオをみてくれてありがとうごさいました!わたしたちのキャラクターはおもしろかったですね。We put a lot of though into them,がんばりました!We are so glad you enjoyed it!
      We enjoyed our video as well, congratulations.

      Delete
  2. Your podcast was very enjoyable to watch, just the audio was slightly overwhelmed by the background chatter. Overall, I thought it was easy to see the differences in cultures. The music was nice too!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi Ana-san! Thank you so much!
      We tried to film it in the dinning hall to make it as realistic as possible! Even though we went at off-peak hours, there were still a lot of people there. We tried to equalize the sound and digitally remove the chatter as much as possible, I hope you were still able to understand the dialogues!!
      -Ricardo’s Angels

      Delete